شکایات گردشگران کمتر از زمان پیش بینی شده رسیدگی می شود

معاون گردشگری استان تهران گفت: «با برنامه ریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفرهای نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسفارتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ  به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام شود.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی با اظهار اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 1400 شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است گفت: «با افزایش نظارت ها امسال شاهد کاهش 25 درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.»

علیمحمدی گفت: «با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره  صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال 98  در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397121319

برچسب‌ها